2009. szeptember 17., csütörtök

Majd csinálok ilyet otthon...6. rész

Ez mi?-kérdezték este az éhesek. A türelmetlenek találgattak: bukta, de sós az illata.
Na szóval ez Hot Dog.
A tésztájához 1 kg liszt, 2 tojás, 10 dkg vaj, 5 dkg élszető, 3 evőkanál cukor, és só szükségeltetik.
A kenyérsütő dagasztója elvégzi a nehezét, nekem már csak kétfelé kellett osztani, téglalap alakúra kinyújtani, a téglalapot pedig 9 kisebb téglalapra osztottam.
Mindegyiket megkentem mustárral, és ketchuppal, majd egy fél virslit tettem bele. Összehajtogattam, a hajtásoknál jól összenyomkodtam a tésztát, és egy órát kelt még a tepsin.
Utána megkentem tojással a tetejét, és betoltam a 170 °C-os sütőbe.
Ott csücsült kb fél órát.
A receptre itt bukkantam.



5 megjegyzés:

  1. Én is csinálok ilyet otthon! Mondjuk holnap...:-)

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó a kép, hogy éhes lettem tőle. Én hamburgert készítettem a családnak, ami úgy ahogy volt elfogyott. Saját készítésű fasírtot készítettem és mindent, ami kell, mikor kész lettem a nappaliban megnyitottam a : H&H Kids hamburger üzletet. Nagyon finom volt! Ha lesz időm ezt a HotDog-ot is el kell készítenem. Üdv. Mária

    VálaszTörlés
  3. Remélem sikerül, ma tervezem megcsinálni, majd írok!

    VálaszTörlés
  4. Kimaradt a folyadék, konkrétan 4,3 dl tej.......................

    VálaszTörlés

Hányan vagyunk éppen most?