2009. június 15., hétfő

Lángos, de mégsem

Eleinte amolyan hóvégi koppéteknek számított mifelénk, aztán teljes jogú vacsorává nőtte ki magát. Lepénylegénynek ismertem meg, ugye a szeme-szája olyan kis kópévá teszi, mint a gyerekeim.
A tésztája lángostészta, de nem olajban sütöm. Szépen tepsire sorakoztatom, majd egyik gyerek kap a kezébe egy kenőkét, és fokhagymás-sós vízzel szépen megkenegeti. Betesszük a 170 °c-ra előmelegített sütőbe, és amikor szép piros, kivesszük.
Persze lehet hozzá tejfölt, sajtot, stb is kínálni, biztos elfogy.



10 megjegyzés:

  1. Halihó! Ne haragudj, Virág, én teljesen abban a hitben éltem, hogy válaszoltam Neked a múltkor! Pedig naponta nézelődök odaát a Jócsonton és lassan itt is függő leszek (nem véletlen, mindkét blogon ugyanaz a kreativitás süt át), és ígérem, amint jut rá idő, válaszolok is a 7es kérdésre!

    VálaszTörlés
  2. Dehogy haragszom!
    Valamit biztosan rosszul csinálok, mert mások is vannak, akik nem reagáltak. Én nem nem akarok erőszakoskodni. :)

    VálaszTörlés
  3. Bocsi Virág!! Én is rajta vagyok a témán, de még nem sikerült blogba öntenem az öt dolgot magamról...

    VálaszTörlés
  4. Rólad tudom, hogy tudod, mert te moderálod a hozzászólásokat. :) Kivárom, ne félj, csak már nagyon érdekel. :)

    VálaszTörlés
  5. Virág, ez nagyon jópofa! Az meg igen jó, hogy nem olajban kell sütni. Bár, gondolom, azért így erősen zsemleszerű lesz, nem?

    VálaszTörlés
  6. Ez zsemle? Ne vicelj! :)))))))) A zsemlének nincs szeme, és szája. És azt nem kenjük be fokhagymával.
    Még ha kiflit írtál volna...de nem, arra sem hasonlít.
    Naszóval, sajnos be kell ismernem, szakasztott zsemle.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon örülök, hogy ide találtam!!!! Csodálatos, hogy ilyen nagy családod van. Én is nagyon szeretnék :) (Nekünk még "csak" kettő van), így valószínű hat nem lesz, de még 1-2-t nagyon szeretnénk :)

    VálaszTörlés

Hányan vagyunk éppen most?