2010. augusztus 16., hétfő

Nekem számvetés, neked meglepetés

Majdnem másfél éve, hogy útjára bocsátottam a 8 éhes száj blogját. Mindig is szerettem főzni, sosem munka volt ez számomra, hanem a gondoskodás egyik formája. Így a blog írása is inkább elszórakoztatott...írtam, amikor jókedvem volt, és írtam, amikor rossz kedvem volt, aztán ettől meg jókedvem lett. Valahogy így...
Amikor nem tudtam, mit főzzek, leültem, elolvastam mi volt az ebéd Móninál, mit reggelizett Limara és fél óra múlva már tudtam, mi kerül az asztalra nálunk. (Bocsánatot kérek azoktól, akiket most nem említettem)
Mégis, most bezárom a 8 éhes száj blogját. De nem búcsúzni jöttem, mert a blog tovább él...

Gyereketető néven megtalálhatod itt.

Sajnos nincs energiám több blogot vezetni, és egy-egy bejegyzést nehéz is volt kategorizálnom. Sokszor órákig járattam az agyam tekervényeit, hogy a pogácsa, amihez a gyerekek mérték a lisztet, vajat, ők dolgozták ki a tésztát, az most gasztroblog témája, vagy a finommotorika fejlesztése, a mértékegységek gyakorlása inkább...addig-addig, míg nem került fel sehová sem.

Egy szó, mint száz, mostantól egyetlen blogom lesz, ide várok mindnekit, akit érdekel egy nagycsalád konyhája. Egy olyan konyha, ahol a gyerekek a főszereplők.

Ha téged érdekel, gyere, és olvass engem itt tovább!

A 8 éhes száj blogja nemsokára törlődik. Azok, akik feliratkoznak rendszeres olvasónak a Gyereketető blogra, ajándékot kapnak. Hogy mi lesz az ajándék, az már az új blog első bejegyzése. A játék kereken két hétig tart.

10 megjegyzés:

  1. Bár sajnálom, de megértem: szerintem is igazából egy blogot lehet színvonalasan "etetni"... Már fel is iratkoztam az új blogodra!

    VálaszTörlés
  2. Szia Virág!
    Az itt található receptek, történek megtalálhatóak lesznek az új helyen is???
    Megyek a másik blogra is azonnal :)

    VálaszTörlés
  3. Móni, igen...egy blog akkor lesz igazán jó, ha rendszeresen gondozza az ember. Köszi a fleiratkozást. Leginkább gyerekkonyha lesz majd. :)
    Hugi, ezeket törlöm, mert ha nem törölném, egy-egy régebbi bejegyzéshez is érkeznének új hozzászólások, és sajnos nem lesz időm foglalkozni velük. Az meg már milyen...de a jó receptek előkerülnek majd az új helyen is. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj ne... nagyon szomorú vagyok... képtelenség kiírni azt a sok jó ötletet, receptet, amit tőled tanultam, és ha egyszerűen bezárnád, még gyorsan küldve meghívót, akik szeretnének később is böngészni a receptek között? És becsszó nem fogok kommentelni, úgy használnám, mint egy jó kis könyvet. Gondold meg Virág, annyi kincs van itt is meg a Jócsonton is! Az új helyre persze megyek... sokat tanulok tőled

    VálaszTörlés
  5. Szia Virág!

    Én csak nemrég bukkantam rá a blogodra, és terveztem, hogy visszaolvasom az elejéig, mert több tetszetős receptet is találtam itt (pl. nagyon régóta kerestünk finom sóval csurgatott perec receptet, de eddig egyik sem volt az igazi, nos, a tiéd bevált, és a család nagy kedvence lett :-)! Most viszont még kb. egy hétig nem lesz időm átböngészni a blogot, és nagyon sajnálnám, ha ezek a kincsek elérhetetlenné válnának számomra :-(. Mikorra tervezed a törlést? És természetesen olvasni szeretnélek az új blogon is :-)!

    VálaszTörlés
  6. Nekem ugyan nincs blogom,csak olvastalak, de megyek a gyereketetőre :)
    Vera

    VálaszTörlés
  7. Heni, még két hétig nyitva a blog. :)
    Vera, várlak sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  8. szia

    tényleg nem kellene lezárni azért ezt blogot!! miért zavar ha ezt is lapozgatjuk és innen fözünk?
    én is csatlakozom azokhoz, akik irták, hogy nem tudnak ennyi jó receptet kiirni..
    kár lenne eltüntetni!!!!
    kipróbáltam egyik nap a sportszeletet, megcsináltam már az almás zabpelyhes kekszet is, ma a nutellát fogom valószinűleg..

    VálaszTörlés
  9. Ha erdekel egy kis plusz pénz nem sok munka az egesz es egy probat meger:)
    http://www.websitetester.biz/index.php?lang=en&ref=ebc83d5034873c2513d03deeb69592de

    VálaszTörlés
  10. drága Virág! Én úgy szerettem itt olvasgatni! Kérlek, nem lehetne pár hónapig úgy nyitva tartani, hogy lehessen olvasni, de nem lehet kommentelni?
    Van egy recept, amit nem találok, egy fini csokis suti vagy torta, amit idén irtál, hogy a férjednek sutotted... hol találom?

    VálaszTörlés

Hányan vagyunk éppen most?